The only thing to fear is running out of beer

Här kommer en liten statusrapport: alla ligger och såsar och jag sitter framför datorn, pigg och kry som en lejonhane. Jag funderar på att hälla varmt thé i Stefans byxor och se om han vaknar då, men jag tror att han bara skulle vända på sig och be mig att vänligt gå och dö. Så jag struntar nog i det. Igår var en fullspäckad afton som innehåll bland annat nakna clowner, syltätartävling och en dos av det gamla partytricket "hur gamla är klas kalsonger". Jag gissade rätt på 13,5 månader.

Nu tänkte jag ta lite hudkräm och smeta in i ansiktet för att se om det får bort dem förfärliga korvfärgade utslagen som min högra kind har fått genomlida. Det gör inte ont, men det gör däremot att gnida tandtråd mot bröstvårtorna i flera timmar i sträck. Det rekommenderar jag inte förutom om du är en gammal gagga som inte har någon känsel kvar där. Idag kommer det att hända väldigt mystiska och, som stefan hade beskrivit dem, fina saker. Vi ska först skyffla kamelbajs i stefans friggebod och sedan ska vi turas om med att äta blåbär från varandras armhålor. Blåbär är ju aldrig fel. Efter detta är det fest där man ska klä ut sig till valfri kändis. Jag funderar på att vara antingen prinsessan Leia från Star Wars, den skjutglada killen från Jägarna eller Martin Timell i sjömanskostym. Ni får gärna kommentera och rösta eller ge egna förslag! Nu tänkte jag gå och halsa 5 liter bananjuice och somna av en sockerkick.

Stay black
Yours truly
D man



Mannen, myten, legenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0