Dagen som kallas för söndag

Jag satt här och drack alldeles för nyttig juice och lyssnade på Daniel när han sjöng Stand by me med väldigt falsk och kvinnlig ton. Då sa han något smart, "skriv om din helg". Och sen sa han "käften". Så jag ska alltså skriva om min helg som har varit och fortfarande är. Daniel har inte borstat tänderna på hela helgen. Eller jo det har han förresten. Igår.

Iallafall, min helg började med att jag med tunga steg gick upp klockan 11 när jag hade sovit i cirka 3 timmar. Anledningen till det var att jag tydligen har en stor fetisch för att somna olägligt på bussen när jag har druckit syra. Så det tog ett tag att komma hem. Min mor väckte mig och gav mig kaffe och en jordgubbe som var lika stor som en knytnäve. Efter det åkte jag med tungt sinne och en äcklig smak av sur mjölk i munnen till stan för att kolla på bio med min kära familj. Vi såg Kenny Starfighter, och jag kan bara säga som han, ishlo pishlo. Den filmen var asarolig, så rolig att jag satt där och skrattade arslet av mig när dem drack shampoo och allt annat roligt som hände. Roligaste filmen jag har sett på hur länge som helst den, har du humor (vilket du absolut inte har för du verkar tycka den här bloggen är rolig) så måste du bara se den. Hursomhelst, efter att filmen var slut åkte jag hem och planerade att sova men det gick inte så ungefär vid 6 drog jag mig till bussen med Charlie Armborst för att åka till stan och se på matchen mellan Portugal och Sverige. Vi åkte och åt en hamburgare som var lika stor som en Pizza och drack en massa öl. Det var mycket kul men jag och Charles satt som två fikon och såg ut som zombies för att vi båda var aströtta. Jag hatar också att om försnacket är 45 minuter så handlar 44 minuter om hur snygg och bra Zlatan är. Dem sitter alltid och säger att Zlatan kom på botemedlet för cancer och sitter och sjunger Zlatansången 4000 gånger.

Sen åkte vi hem och jag ringde Stene Svärdfisk. Han satt med ett antal honor i sin ungkarlslya och sjöng en massa vackra serenader samtidigt som han satt och smorde in sig själv med hallonsås. Så jag åkte dit och när jag väl var där så satt vi och pratade en massa strunt om tidsomställningar och spaghettibrottning. Jag kom på att jag hade sett någon från gruppen GES (som för övrigt skrev den förtjusande balladen "när vi gräver guld i Stefans anal". Jag googlade på honom och la in en bild i bloggen som ni ser här, han är mannen som alla tjejer vill ha och alla killar.. aa dem vill ju ha honom också. Det Zlatan gör med en fotboll gör Niklas Strömstedt med en potatis! Han är den ultimata mannen, att en person kan vara så sensitive men ändå ha en så manlig blick är för mig otroligt. Sen att man kan använda hans näsborrar som djurreservat gör ju inte precis saken sämre. Det var trevligt och sen drog honorna och då blev det ännu trevligare. Om ni fattar. Iaf, idag vaknade vi båda iförda varandras hud och bytte tillbaka och drog sen och hämtade Stenes bil. Vi åkte till McDonalds där Stefan åt en QP cheese med en extra cheese som han inte åt upp utan smekte mot sitt ansikte och använde som medel för sexualundervisning. Lite äckligt men väldigt roligt var det ju. Sen drog vi hem till honom och nu sitter jag här och funderar på saker som om man skulle kunna korsa en tomat och en delfin, samt tänker på hur många olika nyanser av brunt det finns. Så då säger vi så och hörs senare okej då hej!

Em ve hå

Allllan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0