Ett sanslöst missbruk av ordet salpetersyra

Stork!

Nu sitter jag här hos mitt hjälpfulla och allmänbildade språkrör Stefan. Vi har väldigt trevligt med en allt-du-kan-ta-buffé och grönt thé. Mycket mysigt må jag säga. Idag har jag slitit mina fingrar ända till benen och tränat min kropp för att tilltala personer av det motsatta könet. Och det egna könet. Just nu känner jag en otrolig hunger i min mage och en extrem vilja att slita av mig alla naglar och av dem bygga en flotte. Jag ser också att Stefan har fler besökare än mig. Detta stör mig mycket.

För övrigt kan jag meddela er om att mina fötter är gjorda av grumlig lera och en av mina händer består av en sköldpaddsbiten fura. Mangoträsket verkar vara ett trevligt ställe att ädla sina genitalier på förutom när det vankas bäverjakt, då är korvkiosken en mycket förträfflig anläggning att hänga sina kroppsdelar på. Utan pansar är en kanot endast en förfinad halmsäng. Vad har vi då lärt oss av detta? Ingen aning. Men jag skulle vilja påstå att sockermissbruk är ett väldigt kontroversiellt ämne att prata om. Hur kan man påstå att man inte blir snyggare och smärtare av överdrivet intag av masonit och kroppsvätskor? Detta har jag ingen aning om. Vad jag dock vet är att man sannerligen inte kan kalla mig för en konservativ person. Jag tycker om allting som har en anknytning till nya antastningar såsom baskaggar med extra såsbas och interaktiva lövbiffar. Jaja, nu har jag sagt vad ja ville få sagt. PUSS

Em ve hå

Alexander
Engman
Puss
Hej



PS Här är min nya fanskara. Stefan: eat my shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0