Gudars skymning

Hej och välkommen!

Tänkte ta och beskriva hur min dag ser ut. Jag vaknade inatt klockan 3 av att mitt högra öra höll på att flyga av min skalle. Det sprängdes så mycket att jag ville slita av det och kasta ut det genom fönstret. 3 alvedon, en burk bafucin, hostmedicin och ett par örondroppar senare kunde jag iaf somna och jag vaknade klockan 12.32 av att fåglarna kvittrade och kände till min förvåning att jag mådde lite bättre. Nu är det bara halsen som jag vill ta bort och ersätta med en trädstam. Hursomhelst, jag gick upp och käkade frukost. Gammal kvarglömd ost med kex och brunsås. Mums! Sedan borstade jag mina tänder med mjukost och nu ska jag bege mig in till stan för att träffa Erik Slamkrypare. Det ska bli trevligt, han beskrev nyss för mig hur hans mage kurrade av hunger och ville äta lunch på något trevligt och trångt ställe vid Skanstull. Så nu ska jag åka in och se om han har dött av näringsbrist. Sedan tänkte jag ringa Stene Tvärskrin för att se om han vill åka med mig till PlayZZZZZ och spela lite datorspel och sörpla i sig en läsk. Det blir nog en otrolig upplyftande upplevelse om han väljer att följa med mig på detta äventyr. Men istället för att sitta och skriva här medans Klas bokstavligt talat förtvinar av hunger så ska jag ta bort min nakenhet med lite kläder och sen åka in till den stora och vinägerluktande storstaden. Hörs senare, och du: en gång en riddare, alltid två blockflöjtar!

Hare bäst!

Älex

 
Stefan på Playz en lördagseftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0