Hevvy Metall sörru

Nej, det blev ju inte som planerat. Folkskaran beslöt sig för att ta en prozac och jag själv har blodsprängda ögon på grund av min fruktansvärda trötthet. Så det var väl lika bra det må jag säga. Imorgon däremot är en helt ny dag och då ska jag jobba fram till klockan femus, sen efter det ska jag in till stan och kolla på en ny gitarr. Bara kolla på den. Sen ska jag köpa en Red Bull och inavla den i min mage. Vad som händer efter det återstår att se så har du ett förslag kan du skriva ner det på en rulle toapapper och sen hiva in genom min ruta.

 

Här är den gitarren jag ska kolla på iaf. Lätt att ta med sig.

 

Em ve hå

Alkis-ex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0