Rotmos och kosmos

Ännu en dag har gått och jag är lika skäggig, lika illaluktande och definitivt lika nyfiken på dvärgar som igår. Gårkvällen avrundades ganska fort när jag gick hem och stupade i kvarten innan jag ens hade hunnit fram till ytterdörren. Denna vurpa lämnade min hud på handen sprucken så nu är ju den ur funktion för resten av veckan. I övrigt har jag inte hunnit springa några maratonlopp idag på grund av arbete och förutom det har jag extremt många munsår på samma ställe. Måste vara något slags världsrekord. Iallafall norden-rekord. Ikväll ska ett gäng gråsuggor vid namn Klas, Stefan, Daniel med flera hem till Simpa Limpsnippa och amputera korståg från varandras innanlår. Det ska bli en rolig kväll och förhoppningsvis kommer en eller flera personer att göra bort sig så att man får något att skriva om. Hursomhelst, mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.

 

Surkart, är det som mario kart eller?

 

Em ve hå

 

Al-kex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0