Sarkastiska Svändörrar

Enhud, tvåhud, trehud, förhud!

Hej och goder morgon! Idag vaknade jag av att min tv fortfarande var igång sedan igårkväll då jag somnade som en stork efter ca 5 sekunder då jag vanligtvis brukar kolla på två avsnitt av scrubs, ett avsnitt av spin city och sist men allra bäst, Its always sunny in philadelphia. Men igår han jag komma till introt av Scrubs, sen slocknade jag. När jag vaknade var det tvins på TV:n, och för er som inte vet vad det är så är det ett TV-shops program där folk försöker sälja tillexempel livlinor för krigsoffer eller bäddmadrasser i äkta smörpaket. Jag stängde av TV:n och gick upp. Sedan drack jag en kopp java med extra ströbröd och samtalade med min mor om hur det känns att vara så nära att ha fyra underbara döttrar men istället bara fick 3 och en sluskig son. Hon avvek från samtalsämnet fort. Då blev jag ledsen i ögat och gick och duschade bort alla min celluiter. Jag sitter just nu och ser på min Metallica-biljett, snart är det 4 maj och då hoppas jag att jag får se dem igen! Jag har hört att den där Like a virgin är riktigt häftig live. Iallafall, det Zlatan gör med en fotboll gör jag med en småvuxen människa. 

Snart är det också 4 maj, då ska jag, Klas (som för övrigt måste ha suttit och ringt utlandssamtal dygnet runt förra månaden), Skäggbiffen, Michelangelo von smörpaket och kanske Sesam den undersköne åka till en liten byhåla vid namn Borås och se på fotboll. Vi ska ta en bussresa dit som kommer innebära av 10x2 kubikmeter av manligt testosteron i en varm farkost under 6 timmar, då alla kommer att dricka stora mängder syra och sjunga barnvisor från 60 talet. Efter det ska vi segla runt i staden för att se om man kan hitta några snömän eller okontrollerade basgångar. Efter det blir det fotboll mellan IF Ellos och Bajen. Vi får se vilka som vinner, men det kommer iaf inte bli Elfsborg. Efter det är det samma resa hem men skillnaden är att vi alla kommer vara stekta i hjärnan och våra kropper kommer att ha förvandlats till enhjulingar.

Hörs senare

Em ve hå

Aleeeeeeeex

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0